Infor ohlásil pokročilé SCM řešení Supply Chain Execution

Albert Ryba | 17.10.2011 | Aktuality, Software | Žádné komentáře

Společnost Infor ohlásila dostupnost Infor10 Supply Chain Execution, nové aplikace, která má pomoci eliminovat překážky v informačním toku, pracovat rychleji a dodávat vyšší zákaznickou hodnotu za méně nákladů. Integrací skladového hospodářství, řízení pracovních úkolů, vyúčtování a plánování dopravy do jednoho řešení redukuje Infor10 Supply Chain Execution komplexnost, automatizuje repetitivní procesy a podporuje kvalifikované rozhodování.

S využitím integrační platformy Infor10 ION  se mohou aplikace propojit s dalšími řešeními v dodavatelském řetězci. Infor10 Supply Chain Execution lze integrovat s klíčovými podnikovými řešeními, včetně ERP, zákaznických systémů pro řízení vyváženosti zásob a transakcí a dalších řešení u zákazníků.

Novinky:
·    Infor10 Supply Chain Execution (Infor10 SCE) nabízí výrobcům, distributorům, retailerům a poskytovatelům logistických služeb jednotný přístup pro automatizaci
a zjednodušení komplexních procesů pro řízení skladů a dopravy.
·    Implementace jednoho řešení, které splňuje různorodé potřeby dodavatelského řetězce, umožňuje podnikům omezit implementační rizika, dobu implementace a provozní náklady.
·    Infor10 Supply Chain Execution využívá pokročilých integračních nástrojů, které umožňují rychleji zadávat kmenová a transakční data, efektivněji přidávat nové zákazníky a generovat nové příjmy.
·    Klíčové funkcionality Infor10 Supply Chain Execution zahrnují:
-    Lepší řízení pracovní síly – uživatelé mohou sledovat plnění pracovních úkolů v reálném čase s cílem měřit výkonnost pracovní síly, optimalizovat distribuci práce s využitím funkce pro řízení úkolů a analýz, snáze vyúčtovávat ne-transakční aktivity a využívat snadno pochopitelná rozhraní, což šetřící čas na školení.
-    Automatizované řízení zásob – řešení automatizuje řízení zásob a přepravní aktivity s cílem redukovat úrovně zásob, kdekoliv je to možné, a účinně řídit životnost produktu bez nutnosti zbavovat se zastaralých produktů.
-    Samoobsluha pro zákazníky, dodavatele a zaměstnance – Zákazníci mohou sledovat stav svých objednávek s využitím interaktivního webového portálu a také cíleně umisťovat zásoby do skladu a generovat skladové kódy. Dodavatelé mají k dispozici nástroje k řízení svých vlastních zásob a k tištění a lepení štítků na distribuované zboží. Zaměstnanci a manažeři mají lepší přehled o svých skladových operacích.
-    Nové služby s přidanou hodnotou – Podniky mohou rychle a snadno nabízet zákazníkům ziskové služby s přidanou hodnotou, jako je například tvorba produktových balení, podpora prodeje a vyúčtovací služby.
-    Přesné reportování a upozorňování – Integrované reporty a ad hoc reportování poskytuje manažerům a zákazníkům přesnější výkazy. Upozorňovací funkcionality snadno detekují problémy a doručují je zodpovědným pracovníkům s cílem eliminovat závažné problémy.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


dva + pět =

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz