Síť Chime.in doplňkem Facebooku, Twitteru a Google+

Roman Kadlec | 28.10.2011 | Internet a služby | Žádné komentáře

Trojice v současnosti nejvíce ambiciózních sociálních sítí – Facebook, Twitter a Google+, se dočkala nové konkurence s názvem Chime.in. I když správně by bylo lepší mluvit spíše o jakémsi doplňku existujících sítí, protože Chime.in se nesnaží žádnou ze zavedených sítí přímo nahradit, ale spíše rozšířit sociální ekosystém o novou platformu, která bude klást zájem zejména na společné zájmy jednotlivých uživatelů.

Sociální platforma Chime.in, která je v beta verzi dostupná na stejnojmenné adrese, byla představena během Web 2.0 Summitu v San Francisku, kde se probíraly nejnovější trendy v oblasti sociálních sítí. Zajímavostí je, že k přihlášení do Chime.in lze použít existující účet na Facebooku či Twitteru, takže není nutné se pro její ozkoušení kompletně znovu registrovat.

Uživatelé Chime.in se mají možnost spojovat pomocí skupin nebo stránek a důraz je kladem také na to, aby jim byl nabízen jen ten obsah, která je zajímá bez zbytečných příspěvků, které pro ně nejsou důležité. Na první pohled nejde tedy o nic zcela revolučního, protože podobnou funkcionalitu může poskytnout třeba i Facebook, pokud si nastavíte příspěvky, které se mají zobrazovat ve výpisu novinek.

Podobně jako Facebook i Chime.in zaujme dobře zpracovaným grafickým rozhraním, které může částečně připomínat nedávno odhalené Timeline (design nové verze profilů Facebooku, které mají zahrnovat celou dosavadní životní dráhu uživatele). Samozřejmě nechybí ani možnost sdílet fotografie, video, odkazy na jiné stránky nebo přidávat nové příspěvky nazvané chimes, které částečně připomínají tweety. Pro poskytovatele obsahu je pak zajímavá možnost stoprocentního zisku z reklamy, pokud si jí prodají sami, respektive 50 %, pokud jí prodá společnost UberMedia, která je tvůrcem nové sociální sítě. Ta má již z dřívějška zkušenost z tvorby aplikací pro sociální sítě (Echofon, UberTwitter, Twidroyd a další).

Pro svůj charakter kladoucí důraz na zájem uživatelů by Chime.in mohla najít dobré uplatnění v oblasti IT a byznysu, kde by mohla spojovat komunity úzce zaměřených odborníků, kteří by zde mohli kolektivně sdílet a řešit aktuální problémy.

Zdroj: ITnews.sk

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


+ tři = pět

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz