Google Apps přicházejí s nepřetržitou podporou

Albert Ryba | 15.11.2011 | Aktuality, Software | Žádné komentáře

Firemní uživatelé on-line cloudových aplikací Googlu jako Gmail či Calendar mají nově k dispozici podporu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.

Právě omezená doba podpory pro kancelářský balíček Google Apps byla častým zdrojem stížností uživatelů. Google v reakci na tuto skutečnost proto rozšiřuje kvalifikovanou asistenci. Byznys uživatelé mohou volat na podporu, pokud mají problém s aplikacemi jako Gmail, Calendar, Sites, Docs, Talk nebo Video v jakoukoliv denní či noční dobu.

Jocelyn Dingová, viceprezidentka Googlu pro podnikové operace, ve firemním blogu píše, že podpora je navíc zajišťována přímo trénovanými experty na Google Apps.

Podle ní již poslední průzkum mezi podnikovými uživateli aplikací Googlu ukazuje, že zhruba 80 % je jich s podporou Apps spokojeno, ale cílem Googlu je údajně dostat se až na 95 %.

Google Apps, které byly spuštěny již v roce 2007, byly původně zaměřeny na malé společnosti, které hledaly doplněk pro základní práci ke službě Gmail. Telefonní technická podpora byla také ze začátku omezena jen na určité uživatele a určité aplikace.

Nicméně v posledních dvou letech se Google s Apps zaměřil i na velké firmy a nabízí pro ně svůj cloudový kancelářský balíček spolu i s funkcemi pro IT management a bezpečnost ve snaze reagovat tak na požadavky uživatelů. Díky tomu se Google Apps staly prakticky hlavní konkurencí pro kancelářská řešení Microsoftu.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


šest − dva =

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz