Softwarové nástroje ANAsurvey a ANApoint mají firmám nahradit papírové dotazníky

Markéta Pastuchová | 22.11.2011 | Aktuality, Hardware, Software | 3 komentáře

Nový software pro tvorbu dotazníků a jejich on-line hodnocení ANAsurvey včetně zařízení pro bezdotykový sběr informací ANApoint, představili zástupci firmy Global Business IT z Innovation Parku Jihomoravského inovačního centra. Spojením obou produktů vzniká nový typ digitálního nástroje pro marketing, resp. pro marketingové průzkumy, který se narozdíl od existující konkurence vyznačuje zejména jednoduchostí použití.

ANAsurvey je on-line systém pro dotazníkové šetření, tvorbu formulářů a získávání zpětné vazby z vnějšího i vnitřního prostředí. Využít ho může každý, koho zajímá zpětná vazba od zákazníků či potenciálních klientů, například ve firmách či veřejné správě. Lze ho použít nejen na interní průzkumy mezi zaměstnanci, ale hlavně na hodnocení akcí, on-line průzkumy, ankety, registrace na eventy, a také pro rychlé zjišťování názorů občanů formou referenda. Dotazník lze díky možnosti vygenerovat kód vložit do vlastních webových stránek nebo třeba do sociálních sítí.

Nástroj umožňuje moderní způsob sběru informací přes tablety (iPady) či přes zařízení ANApoint. Výsledky průzkumu může zadavatel sledovat on-line i v průběhu sběru dat. Dotazník lze také vložit na vlastní web nebo při jeho distribuci využít sílu sociálních sítí.

ANAsurvey

ANAsurvey

Z průzkumů společnosti Global Business IT v minulých letech však vyplynulo, že u dotazníků a průzkumů bývá největší problém se získáním dostatečného množství respondentů. To se snaží řešit právě ANApoint, multimediální zařízení, které se ve spojení s ANAsurvey stává nástrojem na upoutání pozornosti respondentů a získání dat.

Zpracování dat má být podle výrobce nyní pro zadavatele mnohem rychlejší -  výsledky má k dispozici on-line v reálném čase „na jeden klik“ v tabulkách či grafech, a to nejen uvnitř samotné aplikace, ale i v automaticky generovaném a profesionálně strukturovaném reportu ve formátu PDF.

Data je možné stáhnout v běžně dostupných formátech XLS, XML, CSV a HTML a následně editovat v Excelu, SPSS atd. Veškerá komunikace uživatele a systému přes internet je zabezpečená silným šifrováním.

3 komentáře u článku “Softwarové nástroje ANAsurvey a ANApoint mají firmám nahradit papírové dotazníky”

  1. martin napsal:

    V textu jsem nikde nenasel URL, takze tady je http://www.anasurvey.com

  2. Petr napsal:

    a ja nasel i web firmy :-) http://www.gbit.cz

  3. Administrator napsal:

    No milí hoši z Gbitu, je to sice moc pěkné, ale takové komentáře bychom měli mazat. To, že nám sem nasázíte hyperlinky na svoje weby, není nic podnětného „k věci“, ale jen obyčejná reklama a to není rozhodně cílem našich článků. V každém případě to působí docela amatérsky a trapně, nepřijde vám?

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


osm − pět =

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz