Web Analytics Wednesday: Zákaznická analytika v retailu

Markéta Pastuchová | 10.11.2011 | Aktuality, Události | Žádné komentáře

30. listopadu proběhne další setkání Web Analytics Wednesday (WAW) zaměřené na aktuální dění ve webové analytice s možností dozvědět se také něco nového od ostatních lidí v oboru.

Předvánoční nákupní horečka již nastupuje, proto je sedmé setkání zaměřené na poznání zákazníků v online retailu. Přednášky by účastníkům měly odpovědět na otázky ohledně loajality, konverze a retence. Konkrétně třeba jak identifikovat a udržet nejlepší zákazníky, komu a kdy nabídnout slevu, jak opravdu správně vyhodnocovat přínos e-mailových kampaní, jaké informace lze využít pro predikci budoucího chování zákazníků apod.

Akce proběhne v restauraci Austria v Praze 5 a bližší informace o přednášejících a jejich vystoupeních by se měly průběžně objevit na webu Web Analytics Wednesday. Zde najdete i aktuální počet účastníků a registrační formulář. Účast na akci je zdarma.

 

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


devět − sedm =

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz