GFI MailEssentials Complete Online pro filtrování škodlivých e-mailů v cloudu

Markéta Pastuchová | 08.02.2012 | Aktuality, Bezpečnost, Cloud | Žádné komentáře

Společnost GFI Software oznámila v ČR a na Slovensku dostupnost svého cloudového řešení MailEssentials Complete Online pro zabezpečení podnikových e-mailů před malwarem a spamem. To je určené primárně malým a středně velkým společnostem (SMB) a má za cíl doplnit existující on-premise řešení GFI MailEssentials a GFI MailSecurity. Zkušební verze je pak k dispozici zdarma.

Narůstající objem hrozeb pocházejících z e-mailové komunikace, násobený potřebou organizací nalézt kompromis mezi bezpečností a náklady na infrastrukturu, je stále větším břemenem pro IT administrátory v SMB firmách, kteří hledají nákladově přijatelný přístup k e-mailové bezpečnosti. Pro dodavatele a IT resellery je klíčová flexibilita, kterou mohou nabídnout svým SMB zákazníkům.

Cloudové řešení GFI MailEssentials Complete Online má umožnit firmám ze segmentu SMB bránit se proti širokému spektru e-mailových hrozeb a ochránit tak svojí IT infrastrukturu. Řešení poskytuje následující funkce:

·    Antispamová a antivirová ochrana – odezva na příchozí a odchozí spamové útoky, včetně obrázkových spamů, phishingu a podvržených e-mailů s minimálními falešnými pozitivy, a s plnou ochranou proti virům, trojským koňům, spywaru, červům, botům, rootkitům, exploitům a dalším hrozbám.
·    Síťová ochrana – chrání propustnost sítě a ulehčuje zatížení poštovního serveru blokováním hrozeb předtím, než vstoupí do sítě. Filtrování konektivity a provozu redukuje nápor na infrastrukturu elektronické pošty a brání proti útokům typu „denial of service“.
·    Centrální správa – webové rozhraní umožňuje administrátorům vytvářet a prosazovat bezpečnostní pravidla, prohlížet si e-mailovou karanténu, generovat detailní reporty na skenované a zjištěné hrozby a nastavit standardní disclaimer prohlášení připojená ke všem e-mailům.
·    Řízení jednotlivých karantén – uživatelé si mohou prohlížet a řídit maily umístěné v karanténě a stáhnout si jakýkoliv nezávadný e-mail. Uživatelé rovněž pravidelně dostávají výtah o detekovaných spamových zprávách ve svých poštovních schránkách.
·    Podpora široké řady platforem – podpora poštovní infrastruktury zahrnuje nejrozšířenější platformy, jako jsou Microsoft Exchange, IBM Lotus Notes, Novell GroupWise, VMware Zimbra, Gmail, PostFix, Sendmail či jakýkoliv další SMTP server.
·    Kontinuita provozu elektronické pošty – přidanou hodnotou cloudových služeb je možnost posílat a přijímat elektronickou poštu prostřednictvím webu i v případě, že momentálně nefunguje poštovní server.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


− pět = dva

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz