Nový svět firemní spolupráce: Social business

Markéta Pastuchová | 26.05.2012 | Aktuality, Události | Žádné komentáře

Social business je nový trend v podnikání, který staví na chytrém využití sociálních médií ve firmách. Ty tak mohou být blíže ke svým zákazníkům, snadněji zjistit, co skutečně chtějí, a dát zelenou inovacím v souladu s očekáváním zákazníků. Social business dává firmám šanci pružněji reagovat na rychlé změny na trhu a být finančně úspěšnější. Jak tedy může vedení firem tento nový trend využít? Jak social business podporuje inovace? V čem vidí jeho přednosti HR manažeři? Jak ho mohou využít marketingová oddělení a obchod?

Na tyto a další otázky přináší odpověď konference Nový svět firemní spolupráce pořádaná 5. června 2012 v prostorách Národní technické knihovny v Praze. Více informací najdete na adrese www.getsocial.cz.

Na akci vystoupí Louis Richardson (IBM), Adam Zbiejczuk, Petr Mára a další řečníci. Konferenci pořádají firmy, které jsou propagátory těchto nových trendů v České republice. Jsou to společnosti DNS ve spolupráci s IBM Česká republika, s firmou Koučink Centrum a ve spolupráci s celou řadou dalších partnerů.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


− tři = pět

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz