HP Social Enterprise Services rozšiřují CRM o sociální rovinu

Martin Noska | 22.06.2012 | Aktuality, Internet a služby | Žádné komentáře

Společnost HP informovala, že rozšířila své služby pro řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management, CRM), jejichž prostřednictvím nyní mohou organizace komunikovat se zákazníky a dalšími uživateli prostřednictvím sociálních sítí.

Facebook, Twitter a další sociální sítě změnily chování zákazníků a přidaly nové, podstatně složitější úrovně do vztahů mezi firmami a zákazníky. Tradiční CRM programy a architektury, navržené a vyvinuté ještě před rychlým nástupem sociálních sítí, obvykle neumožňují organizacím využít potenciál sociálních sítí pro tvorbu nových strategií a cílenější obchodní komunikaci.

Nové řešení HP Social Enterprise Services nabízí organizacím pomoc s rychlou implementací sociálního CRM programu, který má zajistit zlepšení komunikace a spolupráce se zákazníky a navíc má pomoci firmám lépe porozumět potřebám zákazníků.

Organizace mohou začlenit sociální sítě do stávajících složek jejich kontaktního centra a získat tak komplexnější přehled o jednotlivých zákaznících. Skloubení procesů, informací a strategií pro sociální sítě, stejně jako analýz, technologií a zkušených týmů kontaktních center má umožnit organizacím rychle vytvořit nové produkty a služby, které lépe pokryjí požadavky zákazníků a přinesou maximální konkurenční výhody.

HP Social Enterprise Services, které jsou součástí řešení HP Customer Engagement Management, nabízejí dva modely poskytování služeb: HP Agent Services pro komunikaci prostřednictvím sociálních sítí a HP Social Media Analysis pro analýzu sociálních sítí a vyhledávání informací o zákaznících.

Mezi hlavní funkce patří:
·    Náslechová služba (Listening Service) – sleduje obchodní značku nebo produkt v jednotlivých sociálních sítích a umožňuje identifikovat nové možnosti prosazení.
·    Analytická služba (Analysis Service) – kombinuje různé analytické postupy pro získání přehledu o trendech vývoje dané organizace, konkurence i celého trhu, díky čemuž lze lépe upravit strategii komunikace v sociálních sítích.
·    Směrovací služba (Routing Service) – směřuje informace o nových obchodních příležitostech interním oddělením, například zákaznické podpoře, marketingu či prodeji a vývoji produktů, takže lze rychleji reagovat na vývoj požadavků trhu.
·    Služba pro „zapojení“ (Engagement Service) – využívá informace získané z analýz a umožňuje tak rychleji reagovat na dotazy a požadavky zákazníků i jejich komentáře na sociálních sítích.
·    Reportovací služba (Reporting Service) – poskytuje denní, týdenní a měsíční souhrny a reporty o zjištěných datech, analýzách a obchodních příležitostech, díky čemuž mohou organizace lépe měřit úspěšnost celého sociálního programu.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


osm + sedm =

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz