Profesionální web pomůže zvýšit tržby

PR článek | 26.11.2012 | Internet a služby | 6 komentářů

Potřebujete webové stránky? Pomůže vám populární redakční systém, se kterým jejich tvorbu zvládnete během pár minut, získáte vlastní .cz doménu zdarma nebo e-shop!

Oblíbená služba inPage od společnosti ZONER software umožňuje vytvořit firemní webové stránky vlastními silami za několik minut. inPage se hodí jak pro „renovaci“ starého webu, tak pro tvorbu úplně nových webových stránek. Můžete tak na internetu prezentovat svoji firmu rychle, levně, hezky, jednoduše a se vším, co potřebujete … a bez zkušenosti s programováním. inPage navíc podporuje SEO optimalizaci, co pomůže lépe umístit váš web ve výsledcích vyhledávání a přivede tak zákazníky na stránky.

inPage nabízí

  • webové stránky
  • doménu .cz
  • e-mailové adresy
  • průvodce vytvořením stránek
  • kvalitní podpora SEO (Seznam, Google)
  • e-shop s pokročilými službami
  • stovky šablon s barevnými kombinacemi
  • rychlá aktualizace dat on-line
  • balíčky služeb pro vytvoření hotových stránek

Kdo chce hezké a snadno upravovatelné webové stránky s vlastní .cz doménou, kterou využívají tisícovky spokojených uživatelů s firemními, osobními nebo klubovými stránkami, služba inPage by pro něj měla být jasnou volbou.  S velmi nízkými pořizovacími i provozními náklady, množstvím služeb a doménou .cz v ceně se stává ve své třídě jedničkou mezi konkurencí.

AKCE – 50 % SLEVA

V rámci kampaně na podporu domény .cz je nyní služba inPage pro tvorbu webových stránek za speciální cenu jen 600 Kč/rok a doménou .cz zdarma.

Objednávejte zde

Ukázka webů vytvořených v inPage

 

Nastartujte své prezentace na doméně .cz

Doména .cz je součástí webové adresy, e-mailové adresy a všech dalších adres internetových služeb. Vytváří tak internetovou identitu dotyčné osoby či organizace. Na českém internetu je nejvíce populární doména .cz,  která už brzy bude mít 1.000.000 registrací a má pro prezentaci v českém prostředí nezaměnitelný význam. Pokud chceme začít prezentovat svoji firmu či osobu, jasná volba by měla padnout na doménu CZ.

Veškeré informace o programu inPage naleznete na webových stránkách www.inpage.cz nebo se můžete obrátit na zákaznickou podporu společnosti ZONER software, tel. 603 196 637 nebo e-mail admin@zoner.cz.

6 komentářů u článku “Profesionální web pomůže zvýšit tržby”

  1. Jarda napsal:

    Jaksi mi tu chybí zmínka o omezeních takové „ideální prezentace“ :-) Jistě jich nebude málo…

    • Jarda: Záleží, co si představujete pod pojmem ideální prezentace. Tu lze mít za 600 Kč nebo také za 100.000 Kč. Jsme přesvědčeni, že v inPage jde vytvořit spoustu krásných, použitelných a pro zákazníky ideálních prezentací, které se nemají problém umísťovat na předních stránkách vyhledávání (pokud samozřejmě mají dobře udělané SEO). Určitě budeme rádi za Vaše názory, podněty a připomínky pro vylepčení.

      • Jarda napsal:

        Podle mě jsou firemní stránky něčím, co potřebuje komplexní návrh, propracované UI, možnost přidávat nejrůznější prvky podle potřeby (podle oboru podnikání, potřeb a zvyklostí zákazníků atd.) a taky by měly projít různými způsoby testování (A/B). A přijde mi, že to se z principu vylučuje s webem hotovým z šablony během pár minut. Ostatně na to můžu použít třeba WordPress. Nicméně nepopírám, že třeba pro nějakou microsite může být to vaše řešení asi docela dobré.

        • hex napsal:

          Ale chlape, kde žiješ? Jasně, že stránky pro IBM, Tesco nebo T-Mobile nejde vytvořit na základě šablony a takové weby jsou projekty za statisíce až miliony. Předpokládám, že takové ambice ten Inpage ani nemá. Ale podívej se na to, jaké weby mají nejrůznější autodílny, cukrárny atp. Těm opravdu stačí mít pár líbivých stránek se základními informacemi a kontakty, nic víc. A rozhodně nebudou mít čas a chuť učit se s WordPressem, takže pro ně je něco takového jako Inpage asi ideálním řešením. Sice to v textu není nikde napsané, ale předpokládám, že tady je ta pravá cílová skupina.

          • Hex: Ano, může jít o osobní stránky, microsites, stránky pro OSVČ, malé e-shopy, firmy, stránky různých spolků, klubů, zájmových skupin, škol, neziskových organizací nebo stránky např. obcí. T-Mobile v tom ale korporátní web dělat nebude, to ani není smyslem inPage:-)

  2. Jarda napsal:

    Nic o IBM nebo T-Mobilu jsem nepsal, je mi jasné, že to je úplně jiný svět. Ale podle mě i malá firma s hodně dobrým a vyladěným webem bude mít výhodu nad konkurencí.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


čtyři + = devět

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz