Eset spouští službu prémiové podpory

Martin Noska | 26.03.2013 | Aktuality, Bezpečnost | Žádné komentáře

Společnost Eset spustila placenou službu Premium Support pro zákazníky z korporátního segmentu a malých a středních firem z Evropy, Blízkého východu a Afriky. V rámci nové prémiové podpory bude speciální tým Esetu schopen zasáhnout s využitím bezpečnostních řešení Eset v kritické situaci do dvou hodin. Specialisté Esetu budou zákazníkům k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu po celý rok.

Nová služba má firmám údajně ušetřit náklady související s IT i kapacitu firemních IT zdrojů. Reakční doba u kritických případů je stanovena na dvě hodiny (standardní servisní odezva je jeden pracovní den). Závažné případy pak mají být řešeny v průběhu čtyř hodin.

Tato služba je k dispozici nonstop, zatímco standardní podpora je omezena na pracovní dny. Mimo jiné může klient sledovat historii podpory a získá prioritu na lince zákaznické podpory pro rychlé řešení problémů IT bezpečnosti. Navíc bude moci využít asistence techniků při důležitých aktualizacích, instalaci servisních balíčků nebo migracích produktů společnosti Eset. Konkrétní ceny Eset nesdělil s tím, že ke každému zákazníkovi přistupuje individuálně. Přihlášení do služby prémiové podpory je možné pomocí formuláře na stránkách Esetu.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


− dva = nula

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz