Ohlédnutí za Zákaznickým dnem společnosti Algotech

Markéta Pastuchová | 26.05.2013 | Aktuality, Ostatní | Žádné komentáře

Ve čtvrtek 23. května 2013 uspořádala společnost Algotech další ze svých Zákaznických dnů. Ten proběhl v kongresovém hotelu Academic v Roztokách u Prahy a druhý den, v pátek 24. května, pak měli zájemci možnost prohlédnout si nedávno dokončené Centrum sdílených služeb společnosti Algotech nacházející se v Libčicích nad Vltavou. To má ambice být více než klasickým datovým centrem, ale zaměřuje se přímo na dodávku připravených služeb s veškerým servisem zákazníkům v rámci prostředí Algocloudu.

Algotech během Zákaznického dne představil aktuální portfolio svých služeb, zahrnující řešení řízení vztahů se zákazníky, sjednocené komunikace, business inteligence, řízení podnikových zdrojů, digitální elektronické archivy, služby pro call centra či nabídku IaaS (infrastruktury jako služby).

Prezentována zde byla i řešení partnerů, kterými jsou například firmy Jabra, HP, Oracle, Avaya, Nice či Avnet a také zazněly postřehy a zkušenosti zákazníků, např. provozovatele informační linky 1188. Cílem bylo ukázat, jaké možnosti, flexibilitu či úsporu nákladů využívání služeb z cloudu může přinést. Akce byla určena jak pro stávající zákazníky, tak i pro zájemce o tato řešení. Jedním z mediálních partnerů akce byl i web ICT manažer.

Generální ředitel společnosti Algotech František Zeman shrnuje strategii jeho firmy. Foto: Martin Noska

Generální ředitel společnosti Algotech František Zeman popisuje strategii jeho firmy. Foto: Martin Noska

František Zeman, generální ředitel a zakladatel Algotechu (na fotografii výše), shrnuje strategii jeho firmy slovy, že se snaží neustále rozvíjet, inovovat a nabízet nové know how a technologie, aby zákazníkům přinášela stále lepší služby.

Expozice partnerů na Zákaznickém dni společnosti Algotech. Foto: Martin Noska

Informační stolky partnerů na Zákaznickém dni společnosti Algotech. Foto: Martin Noska

„V letošním roce jsme na Zákaznickém dni představili spolu s partnery akce – společnostmi AVAYA, Oracle, NICE, Hewlett-Packard, Avnet a Jabra  – řadu novinek, které, jak pevně věříme a jak také vyplynulo ze závěrečné ankety, zákazníky velmi zaujaly. Jsme opravdu velmi hrdí na to, že se pro naše zákazníky a partnery Zákaznický den naší společnosti stává tak významnou akcí, což dokazuje stále rostoucí počet – v letošním roce téměř 140 účastníků. Velmi si vážíme důvěry našich zákazníků a partnerů a také víme, jak zavazující tato důvěra je“, říká František Zeman. „Proto se snažíme naplnit naše záměry skutečným poskytováním chytrých řešení a výjimečných služeb, které deklarujeme ve firemním mottu. Zároveň jsme rádi, že se potvrzuje naše strategie, kterou jsme před pár lety zvolili, a to cloudová řešení. Řada účastníků akce využila také možnosti znovu si prohlédnout naše Centrum sdílených služeb, a to již za plného provozu. Také bych chtěl účastníkům akce poděkovat za to, že na akci podpořili náš Nadační fond Algo,“ dodává František Zeman.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


dva + = tři

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz