Studie: Sledování videa v mobilech zažívá boom

Albert Ryba | 28.08.2013 | Aktuality, Analýzy, Mobilita | Žádné komentáře

Nejnovější studie společnosti Ericsson, která se zaměřila na aktuální spotřebitelské trendy v TV oblasti, odhalila nové směry ve sledování televize. Studie je postavena na výsledcích průzkumu, který byl realizován na vzorku 15 000 respondentů v 15 zemích světa.

V pořadí již čtvrtá zpráva Ericsson ConsumerLab v TV oblasti zveřejnila, že 72% spotřebitelů sleduje na svém mobilním zařízení online video alespoň jednou týdně, z nich 42% i mimo domov. Ze studie vyplynulo, že tři čtvrtiny lidí jsou zvyklí pravidelně používat své mobilní zařízení během sledování televize. Kromě toho zpráva uvádí, že až 41% respondentů z věkové skupiny 65 – 69 let sleduje „streamované“ on-demand videa alespoň jednou týdně.

Novinkou je stále rozšířenější sledování jednoho videa, například filmu, na více zařízeních v různém čase. Spotřebitel se začne dívat na online video na jednom zařízení a dodívá se na jiném a to bez toho, aniž by musel hledat místo, kde bylo sledování přerušeno. Ericsson ConsumerLab hovoří o tomto fenoménu jako o „sledování v pohybu.“

Mezi hlavní závěry studie patří:
- 72% uživatelů mobilního internetu sleduje TV a video na svých mobilních zařízeních alespoň jednou týdně.
- Stále více lidí využívá možnost pokračovat ve sledování online filmu po jeho přerušení i na jiných zařízeních.
- Již více než 40% respondentů ve věku nad 60 let se na internetu dívá na on-demand obsah.
- Pro spotřebitele jsou možnosti výběru videa jedním z pěti nejdůležitějších aspektů při sledování.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


+ pět = osm

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz