UPC spustilo nepřetržitou technickou podporu

Albert Ryba | 07.05.2014 | Aktuality, Internet a služby | Žádné komentáře

Společnost UPC Česká republika prodlužuje dostupnost technické podpory svým zákazníkům. Novinkou je dvaceti čtyřhodinová neustálá podpora sedm dní v týdnu.

Technická podpora společnosti UPC pro zákazníky je od 1. 5. 2014 v režimu 24/7. Rozšíření platí jak pro domácnosti, tak i pro firemní zákazníky.  Řeší zejména technické dotazy k televizním, internetovým a telefonním službám. Nadále se věnuje případným výpadkům služeb a poruchám na zařízení, operátoři pomáhají zákazníkům i s nastavením jejich zařízení, tedy osobního počítače či notebooku, routeru a set top boxu.

“Děláme výraznější kroky směrem k našim zákazníkům – chceme zvýšit jejich komfort a naší dostupnost i v hodinách mimo běžnou pracovní dobu“, řekl Jan Mareš, ředitel péče o zákazníky UPC.

Doposud fungovala technická podpora každý všední den od 8 hodin do 22 hodin a o víkendech od 10.00 do 22.00. Časy všeobecné podpory se nemění.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


devět − pět =

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz