Vytvoření firemního webu nemusí být těžké, jde to i rychle a jednoduše

redakce | 05.12.2014 | Internet a služby | Žádné komentáře

V oblasti byznysu je dnes kvalitní webová prezentace jednou ze základních podmínek úspěchu. Nicméně pro řadu menších firem nebo i živnostníků může být vytvoření jejich vlastního webu nezvládnutelným úkolem, zvlášť pokud má vypadat profesionálně a odpovídat dnešním trendům. Ale i pro některé střední a větší firmy může být vytvoření například microsite pro novou službu či produkt náročnou záležitostí, která by je zdržela od jejich hlavního byznysu.

Jednoduché řešení existuje

Jedním ze zajímavých řešení, které jsme objevili, je možnost vytvoření kompletních webových prezentací z připravených šablon na portálu mfirma.cz. Důraz je kladen na jednoduchost, kdy si po po registraci či přihlášení přes Facebook stačí vybrat z předpřipravených šablon (k dispozici jich je v současnosti již přes tisícovku) a jen zvolenou šablonu upravit v uživatelsky přívětivém editoru. Vše probíhá on-line, editace je intuitivní a snadná. Teoreticky jste schopni celý web vytvořit za pár minut bez znalostí programování, webdesignu a podobně. V rámci řešení si lze rovnou koupit i doménu a zařídit hosting pro nově vzniklý web.

Pro dosažení co nejlepšího výsledku je ale k dispozici i opravdu široká nabídka podpory v podobě návodů, on-line školení, živého chatu, wiki a dokonce si lze stáhnout zdarma elektronickou knihu v pdf, která se zaměřuje právě na to jak snadno vytvořit kvalitní webové stránky a co vám přinesou. Výsledné weby jsou na opravdu vysoké úrovni a díky profesionálním grafickým podkladům působí dobrým dojmem. Inspirovat se lze i v galerii stránek klientů služby mfirma.cz, kde si můžete prohlédnout weby, jež pomocí tohoto řešení vznikly.

Nadstandardní služby

Další výhodou, která není u podobných služeb rozhodně běžná, je propojení nově vytvořeného webu s Google AdWords, kdy je docíleno rychlé a efektivní propagace na předních pozicích vyhledávání. V tomto případě jsou kampaně vytvářené individuálně a jejich cílem je, aby při co nejmenších nákladech bylo možné oslovit co nejvíce potenciálních klientů. V případě zájmu lze pomocí tohoto řešení vytvořit i jednoduchý internetový obchod, na němž pak lze nabízet svoje produkty a služby.

Samotné vytvoření stránek prostřednictvím služby mfirma.cz je navíc zdarma, platí se následně jen měsíční paušál, který zahrnuje i cenu domény a hosting, případně u vyšších tarifů i správu AdWords kampaní (viz ceník služeb). K dispozici jsou pak i další dodatečné služby, jako třeba vložení firmy do map Google, do katalogu Firmy.cz a nebo vytvoření více jazykových verzí stránek, aby bylo možné oslovit i klienty v zahraničí. Pokud v současnosti uvažujete o vytvoření vlastního webu nebo jeho modernizaci, rozhodně vám doporučujeme vyzkoušet možnosti které mfirma.cz nabízí.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


dva − jedna =

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz