Jak zvýšit důvěryhodnost e-shopu?

Albert Ryba | 28.05.2015 | Aktuality, Internet a služby | Žádné komentáře

E-shopy jsou dnes již pro většinu Čechů běžnou záležitostí. Přesto jsou lidé stále při on-line nákupech obezřetnější než v reálném světě. Mnoho provozovatelů si toto neuvědomuje a pořád se dopouští stejných chyb, které odrazují potenciální zákazníky. Níže naleznete desatero důvěryhodného e-shopu.

Důvěryhodnost internetového obchodu je základ úspěšného on-line podnikání. Zákazník, dříve, než uskuteční svůj nákup, chce mít jistotu, že vše proběhne v pořádku. Proto mnoho lidí před tím, než nakoupí v daném e-shopu poprvé, si vyhledá na internetu recenze a potřebné informace. Chtějí mít jistotu, že jim bude zboží v pořádku doručeno. Díky rozšířenému mobilnímu internetu je velmi snadné a rychlé, si e-shop „prověřit“. Svou roli hraje i to, že stále více lidí využívá možnost za zboží platit kartou online, ale zároveň si uvědomují rizika s tím spojená a nechtějí dávat tyto detaily někomu neověřenému.

Deset základních kroků, jak vybudovat důvěryhodný a oblíbený e-shop:

1. Mějte správné, viditelné a úplné kontaktní údaje. Případné fotografie musí odpovídat skutečnosti.

2. Obchodní podmínky musí být jasné a stručné.

3. Nutná registrace před prvním nákupem zaručeně mnohé odradí. Pro registrované mějte věrnostní program.

4. Zákazník ocení přehledný, jednoduchý a moderní e-shop. Pokud zákazník rychle nenajde to, co hledá, odejde.

5. Ceny uvádějte vždy včetně DPH, v objednávce jasně uvádějte dopravu a všechny další poplatky.

6. Využívejte Heuréku – zapojte se např. do programu Ověřeno zákazníky. Tím bude mít zákazník větší důvěru ve váš e-shop.

7. Nebojujte s konkurencí cenou, ale kvalitou služeb.

8. Komunikujte se zákazníkem, využívejte všechny kanály – telefon, e-mail, chat, sociální sítě.

9. Udělejte ze svého e-shopu komunitu, kde zákazníci naleznou nejen produkty, ale také rady, tipy a jiné důležité informace.

10. Najděte důvod, proč by měli lidé nakupovat právě u vás. Za tím si stůjte.

Ucelený souhrn rad, jak na e-shop a on-line marketing, lze nalézt i na webu MujPrvniEshop.cz, kde je vše popsáno na jednom místě. Na jeho přípravě se podíleli odborníci z praxe. Inspirovat se mohou, jak začínající, tak i již zkušenější e-shopaři.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


− tři = tři

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz