Nové komunikační nástroje zrychlují rozhodovací procesy

Albert Ryba | 12.06.2016 | Analýzy | Žádné komentáře

Nová studie společnosti Dimension Data ukazuje, že samotné nasazování technologií selhává při zlepšování konkurenceschopnosti globálních organizací. To je jeden z hlavních závěrů výzkumu „Connected Enterprise Report 2016“ realizovaného agenturou Ovum.

Výzkum poskytuje přehled o stavu Nástrojů pro spolupráci¹ a zdůrazňuje trendy a překážky v podnicích z celého světa. Studie je založena na odpovědích 900 účastníků z 15 zemí², a zahrnuje IT ředitele, CIO a obchodní produktové manažery pracující v organizacích s více než 1000 zaměstnanci.

Každá pátá oslovená organizace (20 %) uvedla, že technologie pro spolupráci nedokázaly zlepšit jejich konkurenceschopnost na trhu. Nicméně 87 % všech organizací potvrdilo, že používání technologií zlepšilo jejich týmovou práci, a 88 % podniků zrychlilo své rozhodovací procesy.

Přibližně 14 % respondentů, což byl druhý nejvyšší podíl, uvedlo, že zvyšování prodejů je nejvyšší cíl jejich strategie pro nasazování nástrojů pro spolupráci, a zároveň každá třetí organizace uvedla zvýšení prodejů mezi tři nejdůležitějších způsoby, jak měřit úspěšnost nasazení svých nástrojů pro spolupráci.

„Podniky měly různou míru úspěšnosti, pokud jde o zlepšení, které jim používání technologií pro spolupráci původně měly přinést,“ vysvětluje Brian Riggs, hlavní analytik výzkumné společnosti Ovum. „Podařilo se jim zlepšení týmové spolupráce a produktivity, zčásti i proto, že na realizaci mohou pracovat se zaměstnanci napřímo. Ale využiti nástrojů pro spolupráci s cílem zlepšit konkurenceschopnost a zefektivnit obchodní procesy je mnohem složitější. Jde o větší změny v tom, jak společnost podniká a jaká její role v rámci daného průmyslu. Tyto změny však mohou vyžadovat značné množství času a úsilí k jejich dosažení.“

Další klíčová zjištění z průzkumu jsou:
• Čtvrtina dotazovaných organizací uvedla, že raději hodnotí úspěšnost svých nástrojů pro spolupráci podle toho, jak dobře, byla technologie implementována, než podle toho, jak je technologie používána a jak byla přijata v celé organizaci.

• Jedno ze tří IT oddělení vidí přesun technologií sjednocené komunikace a spolupráce do cloudu, jako nejdůležitější technologický trend, který ovlivňuje jejich IT strategii. Nicméně, méně než 25 % organizací v současné době spoléhá v této oblasti na hostované služby.

• V jedné ze tří organizací jsou firemní nástroje pro spolupráci používány všemi, nebo téměř všemi zaměstnanci a téměř polovina všech oslovených firem očekává, že se využití nástrojů pro sociální spolupráci v průběhu příštího roku zvýší.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


jedna + = pět

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz