Cloud není tak levný jak se tvrdí, přesto po něm firmy šílí

Analýzy, Cloud | 12.11.2014
Zdá se vám, že nyní se již cloud využívá prakticky všude, kde je to možné? Ve skutečnosti je to ale pro firmy stále málo. Průzkum mezi IT manažery prozradil, že mnoho z nich plánuje nasadit ve firmě během příštího roku (resp. během následujících 12 měsíců) další tři až pět nových cloudových služeb. A to i přesto, že cena obvykle není ve výsledku tak příznivá, jak...

Ředitelé IT mají stále větší odpovědnost za obchodní růst a inovace

Aktuality, Analýzy, Ostatní | 07.11.2014
Ředitelé IT (CIO, chief information officer) a jejich oddělení již nejsou vnímaní jen jako podpůrná složka podniku. Naopak, očekává se od nich, že za pomoci nejnovějších technologií dokáží generovat nové příjmy. Takový je závěr studie, která byla v regionu střední a východní Evropy provedena nezávislou analytickou a konzultační firmou IDC na objednávku společností Oracle a...

Cloud do čtyř let ovládne internetový datový provoz

Cloud, Internet a služby | 05.11.2014
Popularita cloudových služeb poroste i do budoucna, a dramaticky ovlivní množství dat přenášených v datových centrech. Předpovídá to aktuální studie Cisco Global Cloud Index (2013 – 2018). V příštích pěti letech se objem přenosů v datových centrech zvýší téměř trojnásobně, přičemž 76 % celkového provozu budou tvořit právě cloudové služby. Polovina světové populace bude...

Cloudové služby SAP jsou pro firmy atraktivnější než on premise řešení

Aktuality, Cloud | 20.10.2014
Pro firmy v Česku se při výběru řešení SAP stává cloudová varianta atraktivnější ve srovnání s klasickým on premise řešením. Příkladem může být spolupráce společností Siko koupelny & kuchyně a con4PAS, které uzavřely smlouvu na poskytování služeb pro oblast řízení vztahů se zákazníky SAP Cloud for Customer. Společnost Siko koupelny & kuchyně se stala prvním...

LTE připojení přinese do ČR nové služby i internet věcí

Aktuality, Internet a služby | 22.09.2014
Aktuální studie Accenture „Vyplatí se investice do LTE na českém trhu?“ týkající se investic do sítí čtvrté generace odhaduje, že jejich návratnost se bude na českém trhu pohybovat kolem devíti let. V úvahách, jak návratnost urychlit se kromě nových služeb pro zákazníky stále častěji objevuje termín „Internet věcí“. V ČR v posledním roce skokově stoupl počet uživatelů...

Čeká Facebook úpadek? Další studie tvrdí, že neodvratně

Analýzy, Internet a služby | 11.07.2014
Ačkoliv v současnosti se může zdát, že populární sociální média jako Facebook či YouTube jsou prakticky ikonami dnešního internetu a i pro mnoho firem se staly jedním z významných nástrojů jejich marketingových aktivit, během několika let mohou upadnout zcela v zapomnění. Alespoň by tomu tak mělo být na základě průběhu životních cyklů velkých systémů z uplynulých let jako byly...

O které cloudové služby mají podniky největší zájem?

Analýzy, Cloud | 08.07.2014
Agentura IDC vydala svůj aktualizovaný přehled výdajů firem za cloudové služby, přehled největších hráčů a prognózu růstu výdajů v jednotlivých oblastech do roku 2018. Kde analytici očekávají největší růst? Podle IDC dosáhl obrat za cloudové služby za rok 2013 celosvětově 45,75 miliardy dolarů a bude meziročně růst zhruba o 23 % až do roku 2018. Lídry v oblasti cloudových...

Zálohování dat v cloudu patří v ČR mezi nejpoptávanější služby

Aktuality, Cloud, Internet a služby | 10.06.2014
Podle lokálního průzkumu provedeného v březnu 2014 mezi prodejními partnery společnosti GFI Česká republika a Slovensko mají zájemci o cloudové bezpečnostní služby největší zájem o online zálohování dat. Za největší překážku rozšíření služeb podniky považují možnost zneužití dat mimo firmu, naopak kladně hodnotí možnost správy cloudových služeb ze strany jejich...

Získat dobrého zákazníka není zadarmo. Vyplatí se to?

Analýzy | 13.05.2014
Žádný zákazník není věčný. S tím musí každá firma počítat a neustále pracovat na získávání nových a konvertovat je na zákazníky pravidelné (vracející se). To vyžaduje investice do marketingu, které mohou snadno převýšit budoucí reálný výnos. To se nestane, pokud si dopředu spočítáte celoživotní hodnotu zákazníka (Customer Lifetime Value) a snadno tak posoudíte, jaké slevy...

Tři mýty o veřejných cloudech, bránící jejich adopci

Cloud | 23.04.2014
Řada firem se stále z principu vyhýbá veřejným cloudům. Často však je tomu díky nedostatečným informacím a zkresleným představám a nikoliv na základě reálných faktů. Společnost Dimension Data identifikovala tři nejčastější mýty, které firmám zabraňují hlouběji se zajímat o služby ve veřejných cloudech a nevyužívat tak potenciál, které nabízejí. Jedná se o následující...
Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz