DevOps je klíčem k úspěchu při vývoji softwaru

Analýzy, Software | 30.01.2015
Studie společnosti CA Technologies s názvem „DevOps: The Worst-Kept Secret to Winning in the Application Economy“, odhalila, že firmy, které během vývoje softwaru využívají intenzivní spolupráci napříč jednotlivými odděleními, dosahují ve svém podnikání výraznějších úspěchů. Ve studii bylo osloveno 1 425 manažerů firem z celého světa, z nichž 88 % již využívá nebo...

IT a marketingové oddělení si ve firmách často nerozumí

Aktuality, Analýzy | 03.07.2014
Nefungující spolupráce mezi marketingovým a IT oddělením ohrožuje schopnost společnosti poskytovat efektivně služby zákazníkům. Upozorňuje na to studie společnosti Accenture The CMO-CIO disconnect, do které se zapojilo 400 marketingových a 250 IT manažerů z 10 zemí světa. Přitom právě moderní marketing se bez IT prakticky neobejde. Podle studie jsou IT manažeři odhodlanější...

Jim Zemlin: Open source vítězí nad uzavřeným kódem

Software | 25.06.2014
Spolu se zahájením konference Linux Enterprise End User Summit poskytl Jim Zemlin, ředitel nadace Linux Foundation, zájemcům svůj pohled na budoucnost informačních technologií, v níž podle něj hraje prim open source. Zemlin je přesvědčený, že ačkoliv Linux vznikl jako následovník Unixu a jako alternativa k dalším OS, tak už všechny svoje konkurenty předehnal, zejména co se týká...

Spolupráce na dálku: Kroky pro efektivní využití

Internet a služby | 13.06.2014
Spolupráce na dálku v podobě řešení označovaného jako DATAVIS (Data-Video-Interaktivní-Spolupráce) mění zažité zvyklosti, jakými zaměstnanci uvnitř, ale i navenek komunikují v každodenním pracovním, ale i soukromém životě mezi kolegy, partnery a zákazníky. Poprvé se řešení DATAVIS objevilo před 10 lety při sestavování principů vzdáleného řízení krizových událostí pro...

Výhody videokonferencí: Omezení služebních cest je jen začátkem

Hardware, Software | 03.06.2014
Struktura času a rovnováha mezi profesním a soukromým životem středních a vysokých manažerů se v posledních pěti letech stala velmi diskutovaným tématem. Hranice mezi osobním a pracovním životem je díky technologiím stále tenčí. Nová generace zaměstnanců obohacuje firmy o nové myšlenky, metody práce i netradiční pohled na řešení pracovních úkolů. S tím, jak se mění myšlení...

Spolupráce na dálku: Principy, výhody a možnosti

Analýzy, Internet a služby | 19.05.2014
Co si lze pod slovem spolupráce představit? Zjednodušeně řečeno se jedná o proces, při kterém skupiny lidí vzájemně komunikují k dosažení společného cíle. Spolupráce se stává stále důležitější pro vnitrofiremní komunikaci. Jedná se o základní složku pro každodenní provoz jakéhokoliv druhu podnikání po celém světě, od řízení procesů ve výrobě, až po zákaznickou...

Jak se mění podoba komunikace a spolupráce ve firmě?

Analýzy, Internet a služby, Ostatní | 16.05.2014
I když si stále uchováváme principy jeskynního člověka, současně i díky internetu zažíváme vlnu komunikační směsice. Máme otevřenou volbu, zdali využít při komunikaci osobního (fyzického) kontaktu nebo neosobní sjednocené firemní komunikace. S rozhodnutím úzce souvisí celková produktivita práce, efektivita vynaloženého času a finančních nákladů. Jedno je jisté, ještě...

Historie videokonference od prvopočátků po současnost

Ostatní | 07.04.2014
Videokonference představuje moderní způsob multimediální komunikace umožňuje současný přenos zvuku, obrazu a dat mezi dvěma i více účastníky. Je to také komunikace na libovolnou vzdálenost probíhající v reálném čase. Její podoba závisí na programovém vybavení a také na použitém hardwaru. Podívejme se do minulosti, jak se tato technologie vyvíjela a jak vypadaly první předchůdci...

Proč více než polovina IT projektů ve firmách selhává?

Analýzy, Ostatní | 25.10.2013
Podle aktuálního průzkumu společnosti Forrester je úspěšných jen 39 % interních IT projektů realizovaných ve firmách. Neúspěch podle analytiků reflektuje nefunkčnost buď celé a nebo části organizace, v níž jsou projekty realizovány, a kořeny je proto potřeba hledat zde. Typickým příznakem špatného IT projektu je nespokojenost s výsledkem jak ze strany IT, tak i byznysu (obchodu), což...

Firmy často využívají nesprávné sociální nástroje

Analýzy, Internet a služby, Software | 21.05.2013
Ačkoliv firmy jsou často přesvědčeny, že již v hojné míře používají moderní nástroje pro sociální spolupráci, podle analytiků mají obvykle k jejich ideálnímu využití poměrně daleko. Obvykle totiž používají jen nástroje, které pro byznys nejsou příliš vhodné a přináší jen omezený efekt. Podle studie od servisní agentury Avanade, kterou vlastní společnosti Microsoft a...
Copyright © ICT manažer | ISSN 1805-5486 | SEO optimalizace a přizpůsobení SEO-care.cz